Připravili jsme pro tebe seznam odpovědí pro nejčastěji kladené dotazy, které ti usnadní nakupování na naší stránce. Díky našemu průvodci tak budeš mít veškeré informace na jednom místě.
V případě, že ti kurýr donese viditelně poškozený balíček doporučujeme ti jej nepřevzít. Spíš s ním reklamační formulář hned na místě a poté nám napiš e-mail na doublered@doublered.eu, abychom věděli co se stalo a mohli to hned řešit.
Samozřejmě. Pro výměnu zboží postupuj dle pokynů v sekci Výměna a vrácení zboží (https://doublered.cz/content/7-vymena-a-vraceni-zbozi) na našem webu.
Ano. Při výměně zboží se platí poplatek 186 Kč. Zboží si umíš vyměnit z pohodlí domova a nemusíš chodit na žádnou poštu. Díky tomu ušetříš čas i peníze. Při výměně zboží k tobě pošleme kurýra, který balík převezme. Celý postup najdeš v sekci Výměna a vrácení zboží (https://doublered.cz/content/7-vymena-a-vraceni-zbozi) na našem webu.
Ano. Zboží můžeš vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Při vrácení zboží postupujte podle pokynů v sekci Výměna a vrácení zboží na našem webu.
Když se k nám zboží vrátí, peníze ti vrátíme. Samozřejmě, vždy se snažíme zpracovat vrácení zboží co nejdříve, ale standardně posíláme peníze do 14 dnů.
Omlouváme se, ale není to možné. Peníze vracíme zpět jen na účet převodním příkazem.
Vyplň reklamační formulář , přibal ho ke zboží, které vracíš, spolu s kopií faktury, a pošli jej na adresu DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno. Vyjádření k reklamaci obdržíš nejpozději do 30 dnů. DŮLEŽITÉ - zboží nesmí být nošeno a poškozeno!
Samozřejmě. Pokud sis objednal/a více položek v jedné objednávce, reklamuješ nebo vrátíš nám jen to, co ti nevyhovuje. DŮLEŽITÉ - zboží nesmí být nošeno a poškozeno!
Objednávku můžeš zrušit e-mailem na doublered@doublered.eu, dokud ji nevyexpedujeme - a tedy dokud nedostaneš informaci o odeslání zboží. Potom již nelze objednávku zrušit. Zboží však můžeš stále vrátit do 14 dnů od jeho zakoupení.
Peníze ti pošleme do 5 pracovních dnů od zrušení objednávky.
V případě jakékoli nesrovnalosti s tvojí objednávkou nám napiš na náš zákaznický servis. E-mail s fotkami balíčku a podrobnými informacemi pošli na doublered@doublered.eu.
Peníze ti pošleme na tvůj bankovní účet, který jsi zadal/a do formuláře pro výměnu nebo vrácení zboží.
Informace o všech možnostech platby v našem e-shopu najdeš v sekci Možnosti platby.
Ano. V hotovosti můžeš zaplatit kurýrovi při vyzvednutí objednávky. Informace o všech možnostech platby v našem e-shopu najdeš v sekci Možnosti platby.
V případě, že sis objednal/a zboží a nastala chyba při online platbě kartou nebo platbě přes PayPal, napiš nám e-mail na doublered@doublered.eu. Pro urychlení si připrav číslo objednávky, které najdeš ve tvém e-mailu. Pokud jsi potvrzovací e-mail nenašel/nenalezla v doručené poště, zkontroluj si i nevyžádanou poštu (spam).
Fakturu za objednávku dostaneš e-mailem. Bohužel občas se stává, že naše e-maily jsou označeny jako nevyžádaná pošta a najdeš je v části SPAM nebo REKLAMA. Zkontroluj si ve své e-mailové schránce i tyto složky. Pokud jsi fakturu za objednávku nenašel/-la ani v nevyžádané poště (spam, reklama apod.) kontaktuj náš zákaznický servis doublered@doublered.eu .
Objednávku ti doručí kurýr společnosti GLS.
Ano. Při objednávce nad 1500 Kč máš dopravu zdarma. Nicméně, při doručení objednávky na dobírku se účtuje poplatek 54 Kč. Poplatek se neúčtuje při platbě kartou nebo při platbě přes PayPal.
Ano. Za dobírku se platí poplatek 54 Kč a to i v případě, že je objednávka nad 1500 Kč a máš dopravu zdarma. Poplatek se neúčtuje při platbě kartou nebo při platbě přes PayPal.
V první řadě si zkontroluj nevyžádanou poštu (spam). Někdy e-mail s potvrzením objednávky přijde do spamu a ne do doručené pošty. Pokud se potvrzovací e-mail nenachází ve spamu, na našem webu v části Sledovat mé objednávky si snadno ověříš, zda tvoje objednávka byla přijata a evidujeme ji v systému. Pokud i přesto nemáš jistotu, jestli evidujeme tvou objednávku, napiš nám na e-mail doublered@doublered.eu a společně se na to podíváme.
Ne, ale můžeš si vytvořit další objednávku a objednávky ti pošleme spolu. V takovém případě napiš do poznámky číslo první objednávky, abychom si ji uměli dohledat a mohli ti zboží z obou objednávek poslat spolu.
Tvou objednávku doručíme do 2-5 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud si objednáš zboží, které je na předobjednávku, doručení bude o něco delší. U každého zboží na předobjednávku vždy píšeme přibližný termín doručení.
Ne. Momentálně to není možné.
V současnosti v České republice prodejny nemáme. Nejbližší prodejnu naleznete na Slovensku v Bratislavě.
V první řadě se musíš přihlásit do svého účtu na našem e-shopu. V části Sledovat mé objednávky zjistíš, kde se balík nachází. Tvou objednávku zpravidla doručíme do 2-5 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud ti nebude doručena ani na 6. den, kontaktuj nás e-mailem na doublered@doublered.eu a my zjistíme, kde nastal problém. Pro rychlejší vyřízení nám do e-mailu napiš i číslo objednávky, které najdeš v doručené poště po vytvoření objednávky. Nezapomeň, objednáš-li si zboží, které je na předobjednávku, doručení bude o něco delší. U každého zboží na předobjednávku vždy píšeme přibližný termín doručení.
Ano. Pošle ti e-mail, SMS nebo ti zavolá.
Kurýr společnosti GLS ti před doručením objednávky pošle e-mail a SMS s informací kdy ti bude balík doručen. Pokud víš, že v té době nebudeš doma, kontaktuj kurýra a domluv si jiný termín doručení. Pokud jsi přesto nestihl probrat svoji objednávku od kurýra, je pravděpodobné, že se nám tvoje objednávka vrátila. Vrácené objednávky jsou automaticky stornovány. Pokud máš o zboží nadále zájem, pošleme ti ho znovu, ale musíš opět zaplatit poštovné. V takovémto si vytvoř novou objednávku přes náš e-shop.
Ano. Pro nákup zboží do zahraničí využij náš e-shop doublered.eu .
Ne. No registrace má řadu výhod. V účtu uvidíš informace o stavu objednávky a také historii starších objednávek. Při dalším nákupu nebudeš muset zadávat všechny dodací údaje znovu. Po přihlášení se ti automaticky doplní do nákupního košíku. Pokud ještě nemáš svůj účet, můžeš se registrovat na tomto odkazu.
Účet si můžeš vytvořit v nákupním košíku při vytváření objednávky nebo na následujícím odkazu.
Přihlásit se do svého účtu můžeš přes tento odkazu.
Sledovat stav objednávky můžeš jen pokud jsi registrovaný/á na našem e-shopu. Po přihlášení do svého účtu můžeš sledovat stav objednávky na tomto odkazu.
Po přihlášení do svého účtu na tomto odkazu.
V první řadě si zkontroluj svůj e-mail a heslo. Pokud je e-mail i heslo správné, kontaktuj náš zákaznický servis na doublered@doublered.eu. Rádi ti pomohou přihlásit se do tvého účtu.
Bohužel ne. V současnosti lze vytvořit objednávku pouze online přes náš e-shop doublered.cz
Heslo si změníš po přihlášení do svého účtu v části "Nastavení".
Dárkové poukazy si můžeš objednat online na našem e-shopu.
Dárkové poukazy posíláme v tištěné formě na adresu objednatele. Pokud si však přeješ doručit dárkový poukaz online, dej nám vědět a rádi ti ho pošleme na tvůj e-mail.
Ne. Pokud sis již objednávku vytvořil/-a, tak již není možné uplatnit jakoukoli slevu na objednávku.
Ne, to není možné.
Podmínky použití dárkového poukazu (voucheru) najdeš na našem e-shopu zde.
Ano, ale jen do 14 dnů od jeho zakoupení.
Pokud se rozhodneš vrátit zboží zakoupené dárkovou poukázkou peníze ti vrátíme prostřednictvím náhradní dárkové poukázky.
Na našem e-shopu probíhají během roku různé akce a slevy. Pokud máš jakýkoli slevový kód, uplatnit si jej umíš přímo v nákupním košíku. Postup najdeš na naší webové stránce zde.
Nejčastější chybou je překlep ve slevovém kódu / poukazu (dále jen kód). Zkontroluj si, zda jsi kód napsal/a správně. Druhou nejčastější chybou je, že kód měl omezenou platnost. Všechny naše kódy jsou časově omezené a tak se může stát, že jsi čekal/a příliš dlouho a kód expiroval. Každopádně, pokud jsi v kódu neudělal/a překlep a kód má být stále aktivní, napiš nám e-mail na doublered@doublered.eu a podíváme se na to. Kolegové na zákaznickém servisu jsou zde pro tebe v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Proto měj trpělivost, pokud ti hned neodepíší.
Tabulku velikostí najdeš na tomto odkazu. Velikostní tabulku najdeš iu některých produktů, pokud jsou rozměry produktu jiné, než je běžné.
Informace ohledně péče o produkty najdeš na tomto odkazu.
Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců.
Chceš vědět mezi prvními o našich novinkách, slevách a akcích? Zaregistruj se do svého účtu přes tento odkaz, aby ti nic neuniklo. Novinky můžeš sledovat i na našem Facebooku, Instagramu nebo YouTube kanálu.
Bohužel občas se stává, že naše e-maily jsou označeny jako nevyžádaná pošta a najdeš je v části SPAM nebo REKLAMA. Zkontroluj si ve své e-mailové schránce i tyto složky. Pokud tam naše e-maily najdeš přemístí je do doručené pošty. Pokud si naše e-maily nenašel/a ani v nevyžádané poště (spam, reklama apod.) kontaktuj náš zákaznický servis doublered@doublered.eu .