Výměna zboží

Pojďme pracovat s představou, že ti nesedla velikost. Nám nezáleží na tom, jestli jsi u babičky snědl/a více řízků, než jsi měl/a, nebo Ježíšek prostě neodhadl obvod tvého hrudního koše.

Vyměnit můžeš zboží, které sis objednal/a na našem webu do 30 dnů od jeho zakoupení. Mysli na to, že zboží má být nenošené a nepoškozené v původním obalu. Takže předtím, než se rozhodneš zdolat v našich botech Mont Blanc, prosím ujisti se, že jsou ti ok.

Postup výměny ti vysvětlíme jako recept na palačinky. Jednoduše a stručně. I když, ruku na srdce, ani ty palačinky nejsou někdy výhra.

  • V nejbližší tiskárně si vytiskneš žádost o výměnu zboží, kterou vyplníš. Vytiskni také kopii faktury, kterou jsme ti poslali na mail.
  • Tyto dva papíry zabalíš spolu se zbožím tak, abys ho nepoškodil/a.
  • Půjdeš na náš web. Vytvoříš si novou objednávku se zbožím, které chceš místo toho, které ti nesedlo. Do poznámky nezapomeň uvést: výměna zboží za jiné“ a číslo objednávky, která obsahuje nevyhovující zboží, název zboží a jeho velikost 

Jednoduchý příklad: Výměna zboží za jiné. Číslo objednávky: 459514681, Boty X™ SAND, 41. 

  • Jako způsob přepravy vybereš VÝMĚNA.
  • Najdeš políčko slevový kód a do něj napíšeš EXCHANGE. Pokud tak neučiníš, kurýr bude od tebe vyžadovat plnou částku z objednávky zboží. A my jsme na to upozornili. 
  • Po vytvoření objednávky v našem systému ti kurýr doručí zboží, které si nově objednal/a a ty mu zaplatíš poplatek za výměnu 186 Kč
  • Zboží, které chceš vrátit k tobě přijde vyzvednout kurýr 

Opakování je matka moudrosti a proto ještě jednou upozorníme na to, kdy zboží nelze vyměnit.

  • když je zboží mechanicky poškozeno
  • nese-li známky používání a opotřebení
  • zboží není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd., bylo-li k němu dodáno) 

Pokud se rozhodneš zboží vyměnit neoprávněně, bude vráceno na tvé náklady!

Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Toto právo ti vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č. 108/2000 CFU). Pozdější odstoupení od smlouvy již nelze.

Vrácení zboží

Chceš vrátit zboží? V pohodě, my se na tebe nezlobíme. Ani trošku. Opravdu.

Ani se nebudeme ptát na důvod. Prvních 14 dní od převzetí objednávky. Tehdy nám ho můžeš vrátit bez udání důvodu.

Jako při výměně zboží, i zde ti vysvětlíme vrácení jednoduše jako recept. Ale nemusí to býtpalačinky. Může to být například omeleta.

  • V nejbližší tiskárně si vytiskneš formulář pro odstoupení od smlouvy, který vyplníš. Vytiskni také kopii faktury, kterou jsme ti poslali na mail.
  • Tyto dva papíry zabalíš spolu se zbožím tak, abys ho nepoškodil ani ty, ani české cesty. 
  • Zboží nám zašli na adresu Avelantana s.r.o., Vícov 139, 79803 Vícov. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešleš zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Nejlepší bude, pokud zboží zašleš jako balík doporučenou zásilkou pro potřeby dokladování zaslání.
  • Prosíme, neposílej nám ho dobírkou. Takový balíček nepřevezmeme. Děkujeme za pochopení.
Pro velký úspěch si ještě jednou připomeneme i to, kdy zboží nelze vrátit. 
  • když je zboží mechanicky poškozeno
  • nese-li známky používání a opotřebení 
  • není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd., byl-li k němu dodán)

Další důležitý reminder:

  • nejsme povinen vrátit peníze dříve, než nám zboží předáš nebo se prokážeš, že jsi ho odeslal
  • v případě neoprávněného vrácení zboží, ti bude toto zboží vráceno na tvé náklady